ІСТОРІЯ MITSUBISHI
Автомобільна історія Mitsubishi починається 1917 року, коли компанія Mitsubishi Shipbuilding CO., LTD. представила свою першу машину, Mitsubishi Model-A.
Розроблений як автомобіль вищого класу для урядових чиновників, Mitsubishi Model-A стає першим серійним автомобілем в історії Японії.
1962
Компанія Mitsubishi Motors вперше отримує право участі в міжнародних автоперегонах і відразу ж досягає високих результатів з Mitsubishi 500 Super Deluxe. Він також став першим в Японії автомобілем, протестованим в аеродинамічній трубі.
Починаються дослідження й розробки технології електромобілів, готуючи для Mitsubishi Motors місце першої автомобільної компанії, яка випустить електромобіль масового виробництва.
Створений на основі п'ятиразового переможця автоперегонів Colt серії F, новий Galant GTO виходить на ринок Японії. З часом він приведе до появи знакового Lancer Evolution.
Mitsubishi Motors продає свій перший автомобіль в Америці під зміненою назвою Dodge Colt.
1971
Перегоновий автомобіль Colt F2000 Formula, розроблений з авіаційно-космічною технологією, завойовує шостий гран-прі компанії Mitsubishi Motors.
В дебютний рік лінійки Lancer, Lancer 1600GSR домінує в австралійських Southern Cross Rally, посівши відразу три призових місця й отримавши вже четверту перемогу компанії Mitsubishi Motors в перегонах.
1976
Компанія Mitsubishi Motors розробляє революційну технологію «безшумний вал» і надає ліцензію на її застосування компаніям Porsche, Saab та Fiat.
Інженери Mitsubishi Motors створюють перший у світі енергоощадний дизельний двигун із турбонаддуванням і технологією «безшумний вал».
1982
Компанія Mitsubishi Motors представила в Америці свої моделі Tredia, Cordia та Starion.
Автомобіль Montero (Pajero) задає нову планку в історії перегонів на витривалість, завоювавши потрійну нагороду при першій своїй появі в ралі «Париж-Дакар», яке в усьому світі вважається найскладнішими перегонами.
Автомобіль Montero (Pajero) задає нову планку в історії перегонів на витривалість, завоювавши потрійну нагороду при першій своїй появі в ралі «Париж-Дакар», яке в усьому світі вважається найскладнішими перегонами.
Galant VR-4 стає першим автомобілем, оснащеним активною підвіскою з електронним регулюванням плавності руху (ECS) й отримує першу нагороду «Автомобіль року» компанії Mitsubishi Motors в Японії.
1989
Galant VR-4 перемагає в перегонах WRC1000 Lake і RAC, і стає «Імпортованим автомобілем року» за версією журналу «Motor Trend».
Компанія Mitsubishi Motors розробляє першу в світі систему регулювання тягового зусилля з електронним керуванням, яка з часом стане необхідною за законом технологією безпеки в багатьох країнах, включно зі Сполученими Штатами.
Mitsubishi Motors представляє знаковий 3000GT (GTO) з революційною технологією, яка включає високопродуктивну повнопривідну підвіску та активну аеродинаміку. Журнал «Motor Trend» називає 3000GT VR-4 «Імпортованим автомобілем року 1991».
Eclipse дебютує в Америці з турбодвигуном 4G63 і технологією повного приводу, й потрапляє до списку «Десять найкращих» за версією журналу «Car and Driver» щорічно з 1989 по 1992 рр.
Конференція автомобільних дослідників та журналістів (RJC Японія) називає розроблену компанією Mitsubishi Motors систему INVEC, яка адаптується до звичок водія, «Технологією адаптивного керування перемиканням передач року».
1992
Іконічний Lancer Evolution виходить на ринок і надалі перемагає в багатьох чемпіонатах світу з ралі, трекових перегонах і перегонах на подолання підйомів.
Mitsubishi Motors представляє технологію двигуна MIVEC наступного покоління, яка забезпечує високі експлуатаційні характеристики двигуна за максимальної паливної ефективності.
Компанія Mitsubishi Motors очолює розроблення екологічних технологій, випустивши перший у світі бензиновий двигун із системою прямого впорскування пального (GDI).
Томмі Мякінен виграє рекордний четвертий поспіль Чемпіонат світу з ралі з 1996 по 1999 рр., тоді як компанія Mitsubishi 1998 року виборює перемогу в Міжнародному чемпіонаті з ралі для виробників. Всі ці перемоги були досягнуті з різними поколіннями Lancer Evolution.
1998
Найуспішніший перегоновий рік Mitsubishi Motors: серед інших перемог – лідерство Montero в ралі «Дакар», в Світовому ралі-рейді FIA, а також перемога Lancer Evolution в Чемпіонаті з ралі-кросу WRC.
Прототип FTO-EV входить до Книги рекордів Гінеса як перший електромобіль, який проїхав 2000 км за 24 години, побивши попередній рекорд, що склав 300 км.
2003
Lancer Evolution, оснащений технологією повного приводу, прибуває в Сполучені Штати, і журнал «Automobile» відразу ж відзначає його високим званням «Автомобіль року 2003».
Четверте покоління Eclipse, створене на основі Eclipse Concept E, отримує 2005 року Нагороду за чудове промислове виконання.
Випуск Outlander позначає появу першого в світі компактного позашляховика, оснащеного екологічним V-подібним шестициліндровим двигуном PZEV, підтверджуючи відданість компанії Mitsubishi Motors розробкам «зелених» технологій.
2007
Компанія Mitsubishi Motors встановлює рекорд із семи перемог у ралі «Дакар» поспіль; це її дванадцяте чемпіонство.
На ринок виходить Lancer Evolution X з суперсистемою повного приводу. Завдяки цій системі, названій однією з найпередовіших систем повного приводу в світі, Lancer Evolution X отримує в Японії звання «Автомобіль року».
2008
Mitsubishi Motors з гордістю представляє Drive@Earth, прагнення створювати автомобілі, здатні існувати в гармонії з людьми, суспільством та середовищем. Ця інновація поєднує в собі силу EV, PHEV та інших технологій, спрямованих на скорочення кількості викидів, з корпоративними ініціативами, розробленими з метою зберегти та підтримати світове довкілля.
Після понад 40 років розробок та багатьох нагород, серійна версія Mitsubishi Innovative Electric Vehicle (Інноваційний Електромобіль Mitsubishi) (i-MiEV) 2010 року вийшла на багато ринків по всьому світу.
Концепт автомобіля PX-MiEV представлений широкому загалу. Оснащений найновішою гібридною системою Mitsubishi Motors з підключенням до електромережі, PX-MiEV втілює як послідовні, так і паралельні гібридні технології для максимального покращення дорожніх характеристик автомобіля і при цьому мінімізації викидів та споживання пального.
2012
Випуск i-MiEV позначає демократизацію технологій електромобілів у США. Він посідає перше місце в списку найпаливоощадніших автомобілів Агенції з охорони довкілля й названий «Найзеленішим» автомобілем 2012 року» Радою США з розвитку економіки на базі енергоефективних технологій.
Компанія Mitsubishi Motors святкує 30 річницю на ринку США.
2013
Mitsubishi Motors представляє Outlander PHEV, перший у світі позашляховик-гібрид із можливістю підзарядження від мережі, отримавши нагороду «Технологія року» від Конференції автомобільних дослідників та журналістів (RJC Японія) і звання «Автомобіль року» за інновацію року в Японії.
2014
Автомобіль MiEV Evolution III завойовує перше місце в авто-мото змаганнях із підйому на пагорб Pikes Peak International Hill Climb в секції прототипів EV, побивши попередній рекорд проходження дистанції на понад 30 секунд.
Mitsubishi Motors випробовує свої технології електромобілів та дводвигунного повного приводу в Baja Portalegre 500, встановивши найкращий час у трьох із п’яти сегментів, щоразу беручи участь з Outlander PHEV.
Досягнувши історичної віхи – 100 років автомобілебудування та досягнень, компанія Mitsubishi Motors бере курс на електромобілі нового покоління і технологію машин із мережевими можливостями. Концепт позашляховика eX буде лідирувати в індустрії завдяки лінійці, достойній конкуренції з Tesla, можливості автоматичного водіння та цілковито новому екстер’єру.